İyi çalışmalar arkadaşlar, 10000m2 lik kısımda halihazır yapıcam bana örnek dosya için yardımcı olur musunuz ?
Devamı
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Çok Boyutlu Kadastro Birimi tarafından cevaplanan yazı ile birlikte uzun süredir merak edilen sorunun cevabı olabildiğince açık ve net olmakla birlikte emsal niteliğinde olup, üç boyutlu sayısal yapı modelinin yalnızca harita mühendisleri tarafından üretilebileceği, üç boyutlu sayısal yapı modelinin yapı projesi sah
Devamı
teknik rapor düzenleyen oldumu kadastro parseli olan bir yerin plana göre ifrazı için
Devamı
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM) tarafından paylaşılan slaytta, İmar Kanunu?nun 15 ve 16 ncı maddeleri uygulanarak oluşmuş imar parsellerinin yeniden ifraz, tevhit, yola terk ve yoldan ihdas gibi imar uygulamalarına konu edilmesi halinde teknik rapor hazırlanmasına gerek bulunmadığı belirtilmiştir.  
Devamı
2009 yılında yapılan uygulama sırasında; hesap cetvelinde 703 m² olarak hesaplanan bir parsel dağıtım cetvellerinde 694 m² olarak gösterilmiş ve tapuda 694 m² olarak tescillenmiştir. TKGM'nin 2022/7 sayılı genelgesinin 5. maddesinin 9. fıkrasına istinaden kadastro müdürlüğü belediyeye üst yazı ve raporlar durumu bildirmiştir. Parselde alım sat
Devamı
Merhabalar. Bir vatandaş arsasını böldürmek istiyor ve arsada halihazırda kullanılan bir ev ve ahır mevcut. Bu arsayı bölerken mevcut yapı için çekme kurallarına uymamız gerekir mi? Arsanın ikiye bölünmesi isteniyor ancak ikiye bölünürken yapı, arsa sınırının 3 metre ötesinde kalmıyor
Devamı
Elinde Türkiye N değeri haritası olan var mı?
Devamı
Merhaba Ben elektrik teknisyeniyim. Benim ücretsiz programıma: https://youtu.be/DmL1ve1VCrc?feature=shared WGS84 - ED50 (kendi aralarında dönüşüm yaptırabileceğim bir bölüm eklemek istiyorum. Konu hakkında Excel veya Excel VBA modülü olabilir hesap tablosu elinde olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Devamı
Merhabalar, fiyat hesabı bölümünden yaptığım bir yapı aplikasyon projesinin ücreti ile hkmo sitesinden indirdiğim sözleşme arasında neredeyse iki kat fark çıkıyor. Burdaki hesap tarifesinde bir yanlışlık olabilir mi acaba? Bütün bilgiler kontrol edilerek tekrar tekrar girildi.
Devamı
KAYNAK HAKKI TAŞIMA OLARAK DEĞİL PARSEL MALİKİ OLMAYAN BİRİSİ ADINA BELİRLİ BİR BÖLGE OLARAK KURULURMU KURULUYOSA YÖNTEMİNİ BİLEN VAR MI ?
Devamı